Witaj na mojej stronie

Nie lubię pisać o sobie, ale w tym wypadku nie może być inaczej.
Tak więc słów kilka o mnie.

Kocham swoją pracę. Ona mnie nieustannie rozwija, motywuje i napędza do działania. Mam różne cele, wyzwania, dzięki współpracy z klientami z różnych branż!

Jestem strategiem, pomysłodawcą marki BRANDSOUL, doradcą marketingowym. Swoje doświadczenie zdobyłam współpracując z średnimi firmami na stanowiskach menadżerskich oraz prowadząc wiele projektów marketingowo-sprzedażowych w ramach własnej działalności agencyjnej.

Od wielu lat współpracuję z Klientami zewnętrznymi (Kontrahenci, Klienci, Partnerzy) jak i wewnętrznymi (Pracownicy) w małych i średnich firmach z różnych branż, dzięki czemu udało jej się pozyskać praktyczną wiedzę z zakresu zarządzania przedsiębiorstwem, ludźmi, marketingiem i sprzedażą, kreowania wizerunku, prowadzenia szkoleń, rekrutacji, wdrażania nowych marek na rynek czyli kompleksowej opieki nad rozwojem i funkcjonowaniem firm.

W związku z nieustannym rozwojem technologii i mediów, w ostatnim czasie mocno rozwijam moje kompetencje menadżerskie w zakresie digital marketingu.

Podczas 10 lat pracy udało mi się pozyskać
cenną wiedzę i praktykę w zakresie:

  • Prowadzenia kompleksowych działań digital marketingu dla firm z sektora e-comerce: (kreowanie pomysłów, zarządzanie komunikacją, promocjami, wizerunkiem w sieci – PR, sprzedażą, retencją klientów, lejkami sprzedażowymi itp.).
  • Tworzenie strategii biznesu
  • Prowadzenie działań PR firmy
  • Profesjonalnej obsługi Klienta w kontakcie bezpośrednim i telefonicznym
  • Tworzenia i prowadzenia szkoleń i prezentacji dla Klientów i Partnerów biznesowych
  • Odświeżania wizerunku marek już istniejących (analiza otoczenia zewnętrznego i wewnętrznego firmy, proponowanie działań, kreowanie pomysłów, budżetowanie, realizacja, badanie efektywności)
  • Prowadzenia akcji o charakterze społecznym (organizacja wystaw i eventów)
  • Sprzedaży bezpośredniej i telefonicznej (obsługa Klienta korporacyjnego i detalicznego w wielu branżach oraz koordynacja pracy działu sprzedażowego).
  • Szeroko pojętej komunikacji na różnych szczeblach zarządzania w firmach.
  • Przygotowywania ofert, cenników, kosztorysów, media planów, planów marketingowych, rozbudowanych raportów sprzedażowych i marketingowych oraz wiele innych niezbędnych w funkcjonowaniu przedsiębiorstwa dokumentów.
  • Zarządzania działem sprzedaży i marketingu (organizacja administracyjna działów, ustalanie planów i ich realizacja, delegacja zadań i uprawnień, tworzenie i wykorzystywanie narzędzie niezbędnych do realizacji planów, rozwój terytorialny itp.)
  • Zarządzania zasobami ludzkimi w firmie (rekrutacja, szkolenia, coaching, rozmowy oceniające, oceny okresowe, motywowanie itp.)
  • Realizacji projektów marketingowych i informatycznych (kampanie internetowe, tworzenie sklepów internetowych, stron, platform, zarządzanie projektami interaktywnymi, praca na wielu programach do zarządzania relacji z Klientami, zarządzania projektami i handlowymi) itp.
  • Wdrażania na rynek marek od podstaw (koncepcja i założenia, narzędzia realizacji, ramy czasowe, budżet, plany realizacji, wdrożenie działań i ich monitorowanie, rozwój).

Marketing i sprzedaż to moja pasja, która doprowadziła
mnie także do rozwijania moich umiejętności jako trener i coach.

  • Szkoła Trenów Biznesu SET – Trener Biznesu (dyplom, certyfikat)
  • Szkoła Coachów SET – Coach (Life & Business) (dyplom, certyfikat, akredytacja)
  • Certyfikat ze znajomości programu KADRY I PŁACE PREMIUM – poziom średniozaawansowany
  • Zaświadczenie o ukończeniu kursu SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC
  • Certyfikat ukończenia cyklu szkoleń „Profesjonalista rynku pracy” – Zarządzanie i przywództwo, Analiza profilu Klienta pod katem zatrudnienia, Umiejętności interpersonalne w miejscu pracy.
  • Certyfikat ukończenia szkolenia: „Profesjonalny Trener wewnętrzny
  • Zaświadczenie ukończenia Szkolenia „Profesjonalna Obsługa Klienta
  • Certyfikat ukończenia kursu dla Konsultantów Telesprzedaży i Telemarketingu- Eniro Polska
  • Tytuł „Kobieta Przedsiębiorcza Roku” – miejsce 5 (konkurs organizowany przez Gazetę Wyborczą).
  • Certyfikat Google Rewolucje Internetowe – Marketing Internetowy
  • Certyfikat ukończenia Szkolenia internetowego- Akademia Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości

    • Praktyczne zarządzanie personelem w MŚP
    • Prawo pracy w MŚP
    • Praktyczne zagadnienia public relations i marketingu w MŚP
    • Zarządzanie sprzedażą i relacjami z klientem
    • Marketing internetowy i e-commerce w MŚP
    • Jak rozwijać firmę? Systemy zarządzania dla MMŚP

Moje projekty:

AGENCJA ROZWOJU MAREK WYJĄTKOWYCH
– STUDIO MARKI BRANDSOUL – www.brandsoul.pl

COACH – www.coachas.pl

AKADEMIA MARKI MŚP – www.akademiamarki.com

MAŁA CZARNA – www.mala-czarna.com

PORTAL MŚP – www.portal-msp.pl

DYSKONT MARKETINGOWY – www.dyskontmarketingowy.pl